5-7-2010 Voorselectie leveranciers

Naar aanleiding van alle telefoontjes en mailtjes weet ik nu beter wat ik zelf wil. De tot nu toe ontvangen offertes waren nogal verschillend doordat ik mijn behoefte heel globaal had weergegeven. Nu weet ik wat ik exact wil en dus heb ik dit ook heel specifiek in een document kunnen zetten.

Van de acht leveranciers heb ik twee leveranciers geselecteerd waarmee ik verder wilde. Deze twee leveranciers gaven mij niet alleen het meest vertrouwen en een goede prijs, maar de kwaliteit van hun aanbieding zag er ook goed uit. Daarnaast zag ook hun offerte er uitstekend uit en er was ruim tijd aan besteed.

Het document met mijn specifieke behoefte heb ik aan mijn aanvraag toegevoegd en opnieuw naar deze twee leveranciers gemaild.

Ik heb hun gevraagd nu een meer gedetailleerde offerte aan te bieden en eventueel bij mij thuis langs te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten